wcag_skip_links_header

DAŽNIAUSIAI UŽDUODAMI KLAUSIMAI

Kaip įsijungti subtitrus?

Filmo peržiūros lange paspauskite mygtuką „CC “ ir pasirinkite norimą subtitrų kalbą. „Kino pavasario“ filmus galima žiūrėti su lietuviškais arba angliškais subtitrais.

Ar galima filmus žiūrėti užsienyje?

Dėl filmų teisių apribojimų filmų peržiūra internetu galima tik Lietuvoje.

Kiek laiko galios įsigyto filmo peržiūra?

Filmo peržiūra galioja 48 val. paspaudus mygtuką „Žiūrėti dabar“. Per 48 valandas peržiūrėti filmą galima neribotą kartų kiekį.

Kokia nuomos kaina?

Viena peržiūra kainuoja nuo 2,50 iki 4,50 Eur.

Kaip užsiregistruoti?

Apsilankę mūsų puslapyje filmai.kinopavasaris.lt ir pasirinkę funkciją „Registruotis“, atlikite šiuo veiksmus:

  1. Įveskite savo vardą, elektroninio pašto adresą ir „Kino pavasario“ platformai skirtą slaptažodį. Susipažinkite su vartotojų taisyklėmis, su kuriomis, pateikdami registraciją, sutinkate.

  2. Jūsų nurodytu el.paštu gausite registracijos patvirtinimą.

Kaip sumokėti už filmo peržiūrą?

Norint išsinuomoti filmo peržiūrą, prašoma įvesti banko kortelės numerį, kortelės galiojimo datą ir CVC kodą. Jei visi duomenys teisingi, o kortelė registruota Lietuvoje – mokėjimą galėsite atlikti.

Kokie yra pagrindiniai sistemos reikalavimai?

Filmus galite žiūrėti asmeniniuose kompiuteriuose, kuriuose veikia „Windows 7“ ir naujesnės versijos bei „Intel“ pagrindu veikiančiuose „Mac“ kompiuteriuose, kuriuose veikia OSX 10.12+ versijos. „Linux“ pagrindu veikiantys įrenginiai nepalaikomi. Filmus taip pat galite žiūrėti „Android“ planšetiniuose kompiuteriuose ir telefonuose, kuriuose naudojama naršyklė „Chrome“ , bei „iPhone“ ir „iPad“ įrenginiuose, kuriuose naudojama naršyklė „Safari“. Įrenginiai turi būti prijungti prie plačiajuosčio ar šviesolaidinio interneto ryšio - telefono ryšys neveiks.

Kokie reikalavimai keliami „Windows“ kompiuteriams?

Palaikomos sistemos: „Windows 7“, „Windows 8.1“ arba „Windows 10“. Palaikomos naršyklės: „Google Chrome“, „Firefox“, „Microsoft Edge“, „Internet Explorer“ arba „Opera“. Rekomenduojame naudoti naujausią naršyklės versiją, nes ankstesnės versijos gali būti nepalaikomos. „Internet Explorer“ sistemoje „Windows 7“ nebepalaikoma.

Kokie reikalavimai taikomi „Mac“ kompiuteriams?

Palaikomos sistemos: „Mac OSX 10.12“ arba naujesnė versija. Palaikomos naršyklės: „Google Chrome“, „Firefox“, „Safari“ arba „Opera“. Rekomenduojame naudoti naujausią naršyklės versiją, nes ankstesnės versijos gali būti nepalaikomos.

Ar galiu žiūrėti festivalio turinį savo „iPhone“ / „iPad“ įrenginyje?

Taip, filmus galite žiūrėti naudodami „Safari“ „iPhone“ / „iPad“ įrenginiuose, kuriuose yra „iOS 11.2“ arba naujesnės versijos. Rekomenduojame naudoti naujausią naršyklės versiją, nes ankstesnės versijos gali būti nepalaikomos.

Ar galiu žiūrėti turinį „Android“ įrenginyje?

Taip, filmus galite žiūrėti naudodami „Chrome“ naršyklę, tam reikalinga 6.0 ar naujesnės „Android“ versijos. Rekomenduojame naudoti naujausią naršyklės versiją, nes ankstesnės versijos gali būti nepalaikomos.

Negaliu peržiūrėti jokio turinio, kodėl?

Patikrinkite, ar atitinkate aukščiau išvardytus sistemos reikalavimus. Rekomenduojame atnaujinti naršyklės versiją į naujausią. Mes naudojame prisitaikantį pralaidumo srautą, o tai reiškia, kad transliacijos kokybė automatiškai pritaikoma pagal jūsų interneto greitį. Didelės raiškos (HD) srautiniam perdavimui rekomenduojame VDSL, kabelines ar šviesolaidines jungtis, nes negalime garantuoti nuoseklaus HD srauto per ADSL.

Ką daryti, jei pamiršau savo slaptažodį?

Pamiršus slaptažodį skiltyje „Prisijungti“ spauskite „Pamiršote slaptažodį?“, tuomet įveskite savo elektroninio pašto adresą, kurį naudojote kurdami paskyrą, ir jums bus išsiųsta nuoroda į el. pašto adresą su tolimesnėmis instrukcijomis.

Kodėl stringa arba sklandžiai neveikia filmo peržiūra?

Jei jūsų interneto ryšys yra prastas arba nepastovus, žiūrėjimo metu gali kilti problemų. Pabandykite sumažinti atkūrimo pralaidumą filmo lange paspaudę „Auto“ skiltį ir pasirinkę žemesnį greitį.

Kaip galiu žiūrėti filmus per TV?

Mūsų platformoje esantį turinį galite žiūrėti per televizorius naudojant „Chromecast“ programą, kuri suteikia galimybę turint mobilųjį įrenginį, asmeninį kompiuterį ar planšetinį kompiuterį atvaizduoti filmus per televizorių paspaudus „Chromecast“ ikoną filmo žiūrėjimo lange. Įrenginiai turi palaikyti „Google Cast“ technologiją ir atitikti aukščiau išvardintus reikalavimus. Visą išsamią informaciją apie tai, kaip naudotis „Chromecast“ rasite ČIA.

Naudojant „Apple“ įrenginius mūsų platformoje esantį turinį galite žiūrėti per televizorius naudojant „AirPlay“ programą, kuri suteikia galimybę iš savo naršyklės atvaizduoti platformos turinį per televizorius paspaudus „Airplayt“ ikoną filmo žiūrėjimo lange. Įrenginiai turi palaikyti „AirPlay“ technologiją ir atitikti aukščiau išvardintus reikalavimus. Visą išsamią informaciją apie „Airplay“ atvaizdavimą rasite ČIA.

Be „Chromecast“ ir „Airplay“ programų, mūsų platformos turinį galite atvaizduoti savo televizoriuje pajungę nešiojamą kompiuterį prie televizoriaus su HDMI kabeliu. Visą išsamią informaciją kaip pajungti HDMI kabelį „Apple“ įrenginiams rasite ČIA, o „Windows“ ir „Android“ įrenginiams – ČIA.

Kokios yra neriboto abonemento taisyklės?

Neribotas abonementas skirtas vienai vartotojo paskyrai, asmeniniam naudojimui. Prie vienos vartotojo paskyros galima prisijungti su trejais skirtingais asmeniniais įrenginiais (pvz. jūsų kompiuteris, telefonas bei televizorius). Draudžiama dalintis prisijungimo prie paskyros, su kuria susietas neribotų peržiūrų abonementas, duomenimis, juos platinti ar padaryti prieinamus kitiems asmenimis. Organizatoriai, analizuodami duomenis ir nustatę tokios veiklos požymius, įspėja vartotoją, o pažeidimo nenutraukus – deaktyvuoja paskyrą be papildomo įspėjimo.

Neribotų peržiūrų abonementas suteikia galimybę žiūrėti visus šių metų festivalio repertuaro filmus neribojant peržiūrų kiekio nuo 2021 kovo 18 d. iki balandžio 5 d. 23.59 val. Pradėjus žiūrėti filmą, filmo peržiūra galioja 24 val. Po 24 val. filmo antrą kartą žiūrėti negalėsite.


Kilus klausimams – susiekite:

El. paštas: [email protected]

Tel. nr.: +370 5 249 7221

Arba parašykite tiesiai mums į Facebook: https://www.facebook.com/kinopavasaris.lt/